روایت فلاحت‌پیشه از حمله تروریستی روز گذشته در مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: صدای شلیک گلوله در مقابل صحن علنی شنیده می‌شد و نمایندگان با این وجود به کار خویش ادامه دادند و در نهایت از مجلس پس از خاتمه کار خارج شدند.
کد خبر: ۴۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ، اظهار داشت: حادثه تروریستی دیروز در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده بزدلی تروریست‌های تکفیری بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: توریست‌ها برای حمله به صحن علنی مجلس برنامه‌ریزی کرده بودند که با مقاومت نیروهای محافظ مواجه شده و به مسیر دیگری که به ساختمان اداری منتهی می‌شود، رفتند.

وی با بیان اینکه توریست‌های تکفیری برای اقدامات خرابکارانه در مجلس دست به این اقدام تروریستی زدند، تصریح کرد: تروریست‌ها توسط نیروهای نظامی و امنیتی به هلاکت رسیدند.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: صدای شلیک گلوله در مقابل صحن علنی شنیده می‌شد و نمایندگان با این وجود به کار خویش ادامه دادند و در نهایت از مجلس پس از خاتمه کار خارج شدند.

نماینده مردم اسلام‌آبا‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از چند ساعت درگیری مسلحانه بین تروریست‌ها، نیروهای امنیتی و نظامی سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات حادثه تروریستی مجلس با کشته شدن هر چهار مهاجم پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار